onsdag 10 juni 2009

Fräschare frontsida för fryntligare framtoning

Bloggdesignen har i dag fått ett fräschare utseende (tack blogger för bra alternativ) som åtminstone tilltalar mig mer. Den förra var ett snabbt val, men någon större kraft har jag hittills inte lagt på utseendet. Det är ju trots allt innehållet som är det centrala, till skillnad från vissa andra kategorier av bloggare.

På jobbfronten är det mest kodknackande som gäller i nuläget, även om det blir lite texter då och då också. Lite drygt en vecka återstår innan den efterlängtade semestern tar vid och det bär av till Roslagens skärgård. Jag njuter redan inombords...

I kväll var jag också på gruppmöte i Folkpartiet, och därefter med Alliansen, inför kommunfullmäktige på tisdag. Det är nog vissa som undrar vad jag är för stolle som inte är förtroendevald men ändå är med så gott som varje gång... och nu ska jag dessutom vara med under KF och berätta om mitt medborgarförslag (PDF). Första gången i talarstolen... det må vara relativt oviktigt i sammanhanget, men jag kommer att vara förberedd - lita på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar