fredag 31 juli 2009

Anställning anammad av anlitad arbetare

Ännu en vecka har passerat och jag har nu arbetat två diton efter semestern. Det är allvarligt talat skönt att vara igång igen - och från och med i måndags är jag numera heltidsanställd hos min tidigare största uppdragsgivare Sports Editing Sweden. Vid sidan av kommer jag att fortsatta frilansa på olika sätt när tid och vilja finns - företagandet är både stimulerande och givande, så det ger jag inte upp helt... men det är i varje fall första gången jag har en tillsvidareanställning, tidigare har det bara varit projekt i olika former.

En del av "extraknäcket" är MVT-ledarna, som kommer att dra igång igen om några veckor. Det är drygt ett år kvar till valet och det kommer att finnas många intressanta frågor och problem på vägen. Dessutom kommer jag att hjälpa dörrknackande Mathias Sundin i hans kampanj till Riksdagen, bland annat med kreativa foton på huvudpersonen. Vi är inte överens om allt, men om väldigt mycket.

Kampanjandet lokalt, regionalt och rikstäckande lär också börja så smått framöver. Det är ett roligt år som ligger framför oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar