söndag 5 april 2009

Jönköping tur och retur, del 2


För andra gången på fem dagar har jag i dag varit i Jönköping och sett på slutspelshockey, den här gången med seger för Färjestad. Lagkaptenen Rickard Wallin var minst sagt jublande glad efter sitt 0-2...

Även i morgon ska jag ner till Vätterns södra strand, men den gången till Huskvarna och ett reportage. Innan dess ska jag också till Motala för att sätta mig in mer i den politiska situationen där och dessutom stannar jag till i Boxholm på väg söderut - för ytterligare ett reportage. Kvällen innebär redaktörstjänst i hockeyn. Puh...

Tisdag och onsdag tillbringas sedan med största sannolikhet i Karlstad och SM-final 4 och 5. Hektiska tider, roliga tider, utvecklande tider - bra tider!

För övrigt har jag gått ner sisådär fyra kilo på några veckor, tack vare förbättrade matvanor - inte på grund av stress... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar