måndag 24 augusti 2009

Vansinnigt, virrigt vindlande vidareskickning värdelös

Jag låter dagens inläggs inledning bestå av en viktig länk: Rick Falkvinge om den juridiska attacken på The Pirate Bay. Suck. Svenskt rättsväsende har lite att jobba med... några timmar räckte för att effekten skulle försvinna. Vansinne, snacka om slag i luften.

Jag har för övrigt skickat in min kandidatpresentation till kommande arbete med listorna inför riksdagsvalet 2010. Här är den...

En levande landsbygd och medborgarrätt – det är mina hjärtefrågor den kommande mandatperioden. Landsbygdsfrågorna har glömts bort, men faktum är att både transportmässiga och tekniska kommunikationer krävs för att hela Sverige verkligen ska kunna leva och för att mångfalden ska kunna bevaras. Piratpartiets existens är i dag befogad, men genom att arbeta för medborgarnas grundläggande rättigheter vill jag ändra på den saken. Folkpartiet bör vara den självklara liberala rösten för individens rättigheter och proportionalitet. Läs mer om mina tankar på www.tobiasjosefsson.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar