torsdag 28 maj 2009

Jag kryssar Olle!


På valdagen den 7 juni är det Folkpartiets andra namn på listan som får mitt kryss, Olle Schmidt. Anledningen är bland annat hans idoga arbete kring de för mig viktiga frågorna kring personlig integritet på Internet. Beslutet har växt fram och det finns många kandidater jag kan tänka mig av olika skäl, men Olle blev det slutgiltiga valet i valet.

Nu ska jag kika igenom de senaste dagarnas dagstidningar, det har inte hunnits med eftersom jag varit borta i tjänsten och så...

I bakgrunden här står TV:n på med AIK-Hammarby. Jag kan inte säga att jag njuter av den fotbollsmässiga underhållningen, men därmed lockar Canal+ verkligen till fortsatt tittande med sin proffsiga produktion och härliga bilder - och då kikar jag inte ens på HD-kanalen eftersom det är för dåligt väder för det i dag. Ja, parabolen måste justeras - eller träd fällas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar