onsdag 11 november 2009

Socialdemokratisk skola sorterar sina studenter

Efter lite skrivande i morse och en härlig långpromenad i skogen har jag under eftermiddagen bland annat haft förmånen att skriva två politiska artiklar. Dels har jag skrivit en ledare till kommande fredags MVT och dels har jag författat ett svar till en debattartikel i Corren om förslaget till ny gymnasieskola, roligt nog med Mjölby som exempel. Som alltid är det fascinerande att kunna vända S-blockets utsorteringsargument mot dem själva, och det ska också bli roligt att se om jag får in svaret.

I kväll blir det lite mer jobb och i morgon är det hockey för hela slanten. Full omgång i Elitserien och dessutom premiär för nya spelet Coach LeMat!

Ursäkta språket, men fan vad bra jag har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar