onsdag 1 december 2010

Många matcher med matchande misär

Huj... jag insåg just att jag inte bloggat på ett tag och att tiden har gått väldigt fort de senaste veckorna. Nu befinner jag mig i varje fall i Sundsvall på mellanlandning söderut för ett besök i Gävle i morgon innan jag på fredag beger mig hemåt mot Östergötland och min saknade familj.

Så här har de senaste dagarna sett ut, i grova drag.

Onsdag 24/11: Norrtälje
Torsdag 25/11: Örnsköldsvik, MODO-Timrå 1-5
Fredag 26/11: Sundsvall, Sundsvall-Växjö 4-6
Lördag 27/11: Sundsvall, Timrå-Luleå 1-4
Söndag 28/11: Umeå, Teg-Björklöven 4-6
Måndag 29/11: Luleå, Luleå-Frölunda 2-4
Tisdag 30/11: Skellefteå, Skellefteå-MODO 1-4
Onsdag 1/12: Sundsvall

Sex raka dagar med hockeymatcher live, sex raka bortasegrar... men i kväll är det lugn och ro som väntar. I morgon Brynäs-Färjestad, kanske läge att sätta en slant på bortaseger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar