söndag 8 mars 2009

Hemsidor, Liberati och hysch-hysch

Då var även den här helgen avslutad, en klart givande sådan. Jag har i dag varit på två seminarier om Internet i olika former. Dels om FP:s hemsida och valstrategi på nätet, där vi fick en förhandstitt på de tankar som finns om kampanjsida för EU-parlamentsvalet, dels ett där Liberati i form av bland annat Alexander Bard redogjorde för sina tankar och sin verksamhet. Det finns mycket att lära och ta del av, kan jag lugnt konstatera...

Dessutom fick vi lyssna på Kjell-Albin Abrahamsson, som alltid är lika underhållande, integrationsminister Nyamko Sabuni och partisekreterare Erik Ullenhag. Dessutom hade jag en liten "lunchdate" som förhoppningsvis blir luckrativ rent politiskt och ideologiskt för min del, men även ekonomiskt - även om det sistnämnda är av minst sagt underordnad betydelse. Det är lite hysch-hysch än så länge, men jag lovar att återkomma i ärendet...

Spekulera fritt, vad tror ni att jag har på gång? Kommentera! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar