fredag 30 januari 2009

Lägesuppdatering (och IPRED igen...)

Jösses vad tiden flyger iväg när man har roligt... för det är precis det jag har!

Januari har verkligen försvunnit i ett nafs, men jag har i varje fall hunnit med att få ett bitskt svar i NU från Karin Pihlsäter (förhoppningsvis får jag in en kort replik i kommande nummer) eftersom ordvalet "lögn" inte föll i smaken. Det kan jag förvisso förstå, men faktum kvarstår - det är inte sanningen som har skildrats i tidigare inlägg.

Jag har också hunnit med att få en introduktion i hur FP:s hemsidor fungerar och dessutom skapat min egen undersida på Mjölbys avdelning.

Framöver väntar bland annat årsmöte i samma avdelning. Fortsättning följer, jag ska försöka bli mer aktuell i mitt bloggande igen - kommande vecka är jag ju ledig flera dagar i rad, till exempel!

En annan liten oväsentlighet, språkrådet har äntligen ändrat sin rekommendation från att skriva exempelvis "folkpartiet" med liten bokstav till "Folkpartiet. Så har jag gjort länge... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar